Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Pisemna komunikacja z Klientem poprzez czat w j.bułgarskim (bez połączeń telefonicznych!);
- Wsparcie Klienta na każdym etapie zakupu, w tym doradztwo zakupowe;
- Przyjmowanie i procesowanie zwrotów oraz reklamacji;
- Redagowanie ofert;
- Dbanie o jak najwyższą jakość obsługi.
Wymagania:
- Znajomość języka bułgarskiego na poziomie min. B2 lub wyższym;
- Znajomość języka polskiego lub angielskiego na poziomie min. B2 lub wyższym (niezbędne do wzięcia udziału w szkoleniu);
- Umiejętność szybkiego pisania;
- Gotowość do pracy w godzinach pracy projektu: 4.00 - 13.00 od poniedziałku do niedzieli, oczekujemy dyspozycyjności w wymiarze min. 120h miesięcznie;
- Precyzyjne i przejrzyste formułowanie wypowiedzi w formie pisemnej;
- Wysoka kultura osobista.
Mile widziane doświadczenie w pracy z Klientem.
Oferujemy w zamian:
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę + dodatkowy system premiowy;
- Pakiet wdrożeniowy, który pozwoli Ci w pełni samodzielnie realizować zlecone zadania;
- Rozwojową pracę w międzynarodowym zespole;
- Wsparcie trenerów oraz doświadczonego zespołu;
- Możliwość awansu i rozwoju w strukturach CCIG Group;
- Dodatkowe benefity, tj.: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie;
- Przyjazne i pełne szacunku miejsce pracy;
- Świeże owoce raz w tygodniu;
- Dostęp do biblioteczki, sali relaksu oraz karty rabatowej.
Nie czekaj! Aplikuj już dziś i zacznij swoją przygodę w międzynarodowym zespole!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta