Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- obsługa Klienta zgodnie z standardami organizacji,
- analiza potrzeb Klienta i przedstawienie dopasowanej oferty,
- sprzedaż ofert, usług naszego Kontrahenta,
- odpowiadanie na pytania i udzielanie informacji.
Nasze oczekiwania:
- umiejętność nawiązywania relacji z Klientem,
- uśmiech i pozytywna energia,
- zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- możliwość rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- dyspozycyjność min. 30h tygodniowo.
To oferujemy:
- stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- elastyczny grafik, tak aby z łatwością połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami,
- dwie wypłaty w miesiącu - podstawa + premie,
- pakiet wdrożeniowy, który przygotuje w pełni do pracy,
- jasne ścieżki rozwoju - stawiamy na rozwój wewnętrzny oraz szkolenia,
- liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi i finansowymi,
- świetną lokalizację - nasz oddział znajduje się w centrum Gdyni,
- możliwość przejścia na pracę zdalną po min. miesiącu pracy w biurze.
Dołącz do nas!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing