#

Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej i Back Office ORANGE

Unique People Sp. z o.o.

Elbląg, warmińsko-mazurskie

Opis stanowiska pracy

Twój zakres obowiązków:

-Kontakt telefoniczny z Klientami firmy ORANGE w celu uzgadniania terminów płatności za świadczone usługi,

-Monitorowanie statusu płatności i informowanie Klientów o zaległych zobowiązaniach,

-Obsługa Back Office - aktualizacja danych Klientów w systemie oraz prowadzenie dokumentacji płatności,

-Przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od Klientów.


Nasze oczekiwania:

-Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,

-Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem

-Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,

-Dobra dykcja,

-Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.


To oferujemy:

-Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę,

-Wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,

-Premie pieniężne za sukcesy - mamy konkurencyjny system premiowy - u nas premię masz w każdym miesiącu,

-Pakiet wdrożenia przygotowujący do pracy,

-Elastyczny grafik ustalany indywidualnie, dzięki czemu możesz połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami,

-Stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

-Możliwość rozwoju w strukturach firmy - mamy jasno określone ścieżki karier.

 

Dołącz do naszego zespołu! Czekamy na Twoją aplikację!


Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
07/10/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
Bez doświadczenia
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi