Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
-Kontakt telefoniczny z Klientami firmy ORANGE w celu uzgadniania terminów płatności za świadczone usługi,
-Monitorowanie statusu płatności i informowanie Klientów o zaległych zobowiązaniach,
-Obsługa Back Office - aktualizacja danych Klientów w systemie oraz prowadzenie dokumentacji płatności,
-Przyjmowanie zleceń reklamacyjnych od Klientów.
Nasze oczekiwania:
-Bardzo dobra znajomość języka polskiego w mowie i piśmie,
-Łatwość w nawiązywaniu kontaktów z klientem
-Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
-Dobra dykcja,
-Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
To oferujemy:
-Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę,
-Wynagrodzenie wypłacane zawsze w terminie,
-Premie pieniężne za sukcesy - mamy konkurencyjny system premiowy - u nas premię masz w każdym miesiącu,
-Pakiet wdrożenia przygotowujący do pracy,
-Elastyczny grafik ustalany indywidualnie, dzięki czemu możesz połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami,
-Stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
-Możliwość rozwoju w strukturach firmy - mamy jasno określone ścieżki karier.
Dołącz do naszego zespołu! Czekamy na Twoją aplikację!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing