Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- kontakt z klientami, którzy zostawili swój nr na stronie lub w aplikacji,
- telefoniczna sprzedaż produktów (branża telekomunikacyjna),
- budowanie pozytywnego wizerunku firmy,
- miła i profesjonalna obsługa.
Na tym stanowisku odnajdziesz się, jeżeli:
- sumiennie wykonujesz powierzone zadania,
- jesteś nastawiony/-a na cel i wyniki,
- potrafisz dobrze organizować pracę własną,
- posługujesz się w j. polskim.
Jeśli dołączysz do zespołu zapewnimy Tobie:
- stawkę godzinową 28,10 zł brutto oraz wysokie premie za wyniki sprzedażowe,
- możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym w biurze,
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb,
- biuro w samym centrum miasta.
Oferta Cię zaciekawiła? Prześlij nam swoją aplikację. Czekamy właśnie na Ciebie!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 12/10/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie zawodowe
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta