Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- odbieranie połączeń przychodzących od klientów branży telekomunikacyjnej,
- aktywna sprzedaż produktów i usług,
- obsługa klienta zgodnie z najwyższymi standardami,
- odpowiadanie na pytania klientów,
- obsługa live chat,
- dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Nasze oczekiwania:
- umiejętność obsługi komputera,
- zaangażowanie i chęć do pracy,
- komunikatywność oraz postawa pro-kliencka,
- wysoka kultura osobista,
- dyspozycyjność na min. 130 godzin w miesiącu,
- możliwość podjęcia pracy od listopada,
- mile widziany status studenta/ucznia zaocznego.
Co możemy Ci zaoferować?
- stałe wynagrodzenie godzinowe 28,10 brutto oraz atrakcyjne premie,
- wypłatę 2 razy w miesiącu - zawsze na czas,
- długofalową współpracę,
- elastyczne godziny pracy - u nas połączysz pracę i naukę,
- profesjonalny pakiet wdrożeniowy z zakresu obsługi klienta i obsługi programów,
- wsparcie na każdym etapie kariery,
- kartę rabatową do znanych miejsc w Rzeszowie,
- darmową wodę, owoce i kawę bez limitu,
- chill room - u nas odpoczniesz sobie na przerwie ;)
- możliwość przejścia na pracę zdalną po okresie wdrożenia - najpierw wszystkiego Cię nauczymy, a później możesz liczyć na nasze wsparcie w pracy zdalnej lub hybrydowej.
Czekamy na Twoje zgłoszenie! Wyślij swoje CV, a my skontaktujemy się z Tobą i odpowiemy na wszystkie pytania :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 01/11/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing