Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Telefoniczna obsługa klienta,
- Utrzymywanie pozytywnych relacji z Klientem.
Praca w obsłudze Klienta pozwoli Ci:
- Zdobyć doświadczenie,
- Rozwinąć umiejętności interpersonalne,
- Połączyć pracę ze swoimi zajęciami,
- Rozwijać się zawodowo.
Gwarantujemy Ci:
- Dwie wypłaty w miesiącu: podstawa 28,10 brutto + wysokie prowizje,
- Pracę w godzinach popołudniowych,
- Po okresie wdrożenia ( już po min.50 godz za zgodą przełożonego) możliwość przejścia na pracę zdalną,
- Kompleksowy pakiet wdrożeniowy, który w pełni przygotuje Cię do pracy,
- Pracę w nowoczesnym biurze w centrum Częstochowy,
- Liczne konkursy z nagrodami rzeczowymi oraz finansowymi,
- Miejsce do relaksu przy dobrej kawie a do tego świeże owoce i dostęp do karty rabatowej ze zniżkami u Naszych partnerów.
Wyślij CV i przekonaj się jak pracujemy :)
Chcesz o coś zapytać?
Napisz do nas na czacie! https://lc.chat/now/1553551/4
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 26/10/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat - popołudnie
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing