Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- Profesjonalna telefoniczna obsługa klientów, wymagająca wysokiej kultury osobistej.
- Analiza potrzeb klientów, rekomendowanie najlepszych ofert oraz informowanie o aktualnych promocjach, rabatach i dostępnych produktach.
Nasze oczekiwania:
- Dostępność 30 godzin tygodniowo, z elastycznym grafikiem pracy - sam/sama decydujesz, czy pracujesz na zmiany poranne czy popołudniowe.
- Umiejętność sprawnego obsługiwania komputera.
- Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
- Komunikatywność i zdolność do budowania dobrych relacji z klientami.
Oferujemy:
- Gwarantowane stałe wynagrodzenie wypłacane 2 razy w miesiącu - podstawa 28,10 brutto/h plus atrakcyjny system prowizyjno-premiowy.
- Pakiet wdrożeniowy, który kompleksowo przygotuje Cię do pracy. Nie musisz mieć doświadczenia, aby pracować u Nas.
- Jasno okreslone ścieżki awansu.
- Elastyczny grafik z możliwością połączenia pracy i nauki.
- Konkursy z nagrodami,strefę relaksu, kartę rabatową.
- Pomoc na każdym etapie współpracy.
Dołącz do naszego zespołu i przekonaj się, że można połączyć naukę i pracę.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing