Opis stanowiska pracy
Główne zadania:
- Telefoniczna obsługa klienta Indywidualnego,
- Analiza potrzeb klienta i dopasowanie oferty sieci telekomunikacyjnej,
- Budowanie dobrych relacji z klientem.
Oczekiwania:
- Wykształcenie min. średnie,
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera,
- Dyspozycyjność min 30 godz./tygodniowo,
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki,
- Chęć rozwijania umiejętności sprzedażowych,
- Doświadczenie w sprzedaży telefonicznej - mile widziane.
Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie i długofalową współpracę,
- Profesjonalny pakiet wdrożeniowy, przygotowujący do pracy,
- Stawkę godzinową 28,10 brutto plus wysokie premie i prowizje nawet do 5000 tyś zł,
- Pracę na zmiany poranne lub popołudniowe,
- Możliwość przejścia na pracę zdalną już po min. 50 godzinach za zgodą przełożonego,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Codzienne wsparcie trenera i managera,
- Benefity na lokalizacji : kawa, herbata, świeże owoce, strefa relaksu, karta rabatowa,
- Liczne konkursy i dodatkowe bonusy: nagrody rzeczowe, finansowe, zagraniczne wycieczki.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 15/11/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing