Opis stanowiska pracy
Your tasks:
- Answering Customers' questions on chat in Bulgarian,
- Supporting the Customers at every stage of purchase,
- Handling and processing returns and complaints,
- Providing the highest possible quality of service.
Requirements:
- Knowledge of Bulgarian language at least on B2 level,
- Knowledge of Polish or English at least on B2 (necessary to participate in training),
- Willingness to work from Monday to Sunday between 4.00 a.m. to 1.00 p.m.and we expect you to work a minimum of 120h per month,
- Precise and clear formulation of written statements,
- High personal culture,
Experience in working with Customers is welcome.
In return, we offer:
- A guaranteed hourly payment,
- An induction package that will allow you to fully carry out assigned tasks on your own,
- Developmental work in an international team;
- Support from coaches and an experienced team;
- Opportunity for promotion and development within the structures of CCIG Group;
- Opportunity to subsidize additional benefits i.e.: Multisport card, Medical Package, Life Insurance;
- Friendly and respectful workplace,
- Fruit Thursdays;
- Access to a library, relaxation room and discount card.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta