Opis stanowiska pracy
Zadania:
- Doradztwo w zakresie rozwiązań telekomunikacyjnych oraz ICT dla klientów biznesowych;
- Negocjacje, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych oraz procesowanie umów w systemach;
- Pozyskiwanie nowych klientów oraz obsługa posprzedażowa;
- Monitorowanie rynku.
Praca na przydzielonej bazie klientów, jak i samodzielne poszukiwanie potencjału sprzedażowego.
Wymagania:
- Wykształcenie min. średnie;
- Doświadczenie w sprzedaży D2D, B2B lub w Call Center;
- Umiejętność budowania i utrzymywania długofalowych relacji z Klientami;
- Otwartość, komunikatywność oraz wysoka kultura osobista;
- Bardzo dobra organizacja i samodzielność w pracy;
- Zaangażowanie w wykonywanie zadań;
- Gotowość do pracy w elastycznych godzinach,
- Obsługa komputera, w tym pakietu MS Office;
- Otwartość na nowinki technologiczne.
Oferujemy w zamian:
- Pełen pakiet szkoleń + opieka doświadczonego przedstawiciela handlowego;
- Pakiet wsparcia na start aż (!) przez pierwsze 7 miesięcy współpracy;
- Umowę B2B lub umowę zlecenie opartą w pełni o wysoki system prowizyjny;
- Elastyczny czas pracy, w godzinach pracy Kelienta biznesowego;
- Przydzieloną bazę klientów;
- Premie, konkursy, programy motywacyjne;
- Zniżki dla usług: Multisport, Luxmed, PZU, oraz inne zniżki partnerskie dla pracowników;
- Długofalową współpracę.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 14/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Własna działalność
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Sprzedaż - Przedstawiciele handlowi