Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- telefoniczna obsługa klientów sieci sklepów odzieżowych w języku niemieckim - to klienci będą dzwonić do Ciebie,
- odpowiadanie na maile klientów,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania - pomożesz klientowi m.in. w kwestii zamówień internetowych, problemów z płatnością, reklamacji,
- dbanie o dobry wizerunek naszego Kontrahenta - postarasz się aby klient był zadowolony a jego sprawa załatwiona!
Nasze wymagania:
- posługiwanie się j. niemieckim na poziomie min C1,
- gotowość do podjęcia współpracy już od 6.11 - wymiar godzinowy do ustalenia,
- łatwość w nawiązywaniu relacji, komunikatywność,
- staranność i sumienne podejście do powierzonych zadań.
To oferujemy:
- gwarantowaną stawkę godzinową 34-44 zł brutto oraz premie uzależnione od wyników jakościowych - czyli od tego jak obsługujesz klientów,
- umowę zlecenie,
- elastyczny grafik układany z tygodnia na tydzień - projekt funkcjonuje od poniedziałku do piątku w godz. 8-20 oraz w soboty 8-16 i to w tych przedziałach możesz dowolnie się grafikować,
- pełne wdrożenie do pełnionej roli - 3 dni robocze zdalnie a następnie 2 tygodnie robocze stacjonarnie we Wrocławiu (oczywiście zapewnimy Tobie nocleg i zwrócimy koszty dojazdów),
- współpracę w pełni zdalną po 2 tygodniach wdrożenia we Wrocławiu,
- możliwość rozwoju w strukturach firmy - projekt prężnie się rozwija a my wszystkich naszych liderów, trenerów i innych specjalistów pozyskujemy wewnętrznie,
- benefity: dofinansowanie do Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenia grupowego.
Etapy rekrutacji
- Rozmowa telefoniczna
- Weryfikacja językowa
- Spotkanie w formie zdalnej
- Rozpoczęcie współpracy
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Już za chwilę razem będziemy dostarczać klientom najwyższą jakość obsługi.
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, dla swojego Klienta CCIG Group poszukuje osób na stanowisko Telefonicznego Doradcy klienta z językiem niemieckim.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 02/11/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta