Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
-Odbieranie połączeń przychodzących od Klientów dużej firmy telekomunikacyjnej,
-Prowadzenie korespondencji z Klientami,
-Wspieranie Klientów, udzielanie kompleksowych odpowiedzi na ich pytania,
-Dbanie o wysoką jakość prowadzonych rozmów.
Nasze oczekiwania:
-Umiejętność obsługi komputera,
-Biegła znajomość j.polskiego w mowie i piśmie,
-Zaangażowanie i chęć do pracy,
-Komunikatywność,
-Dyspozycyjność na min. 120 godzin w miesiącu,
-Dyspozycyjność do podjęcia pracy od listopada 2024.
Co możemy Ci zaoferować?
-Stałe wynagrodzenie godzinowe 28,10 zł brutto,
-Atrakcyjny oraz konkurencyjny system premiowy,
-Długofalową współpracę,
-Elastyczne godziny pracy - u nas połączysz pracę i naukę,
-Wsparcie na każdym etapie kariery,
-Kartę rabatową do znanych miejsc w Rzeszowie,
-Darmową wodę, owoce i kawę bez limitu,
-Brak dress code,
-Chill room - u nas odpoczniesz sobie na przerwie ;)
Jeśli zainteresowała Cię nasza oferta aplikuj - zadzwonimy do Ciebie i opowiemy o szczegółach :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing