Opis stanowiska pracy
Twój zakres obowiązków:
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnego wizerunku firmy
- Udzielanie wsparcia i informacji w zakresie swoich kompetencji
- Rozwiązywanie zgłaszanych przez klientów problemów
- Telefoniczna obsługa połączeń przychodzących od klientów
- Nauka i obsługa firmowych systemów wewnętrznych
Poszukujemy osób:
- łatwo nawiązujących kontakt z klientami i ceniących dobrą komunikację
- pełnych zaangażowania, pomysłowości oraz otwartych na nowe wyzwania
- energicznych i gotowych do działania
- sprawnie obsługujących komputer.
W zamian przygotowaliśmy dla Ciebie:
- stałą stawkę wynagrodzenia - 28,10 zł brutto za godzinę pracy
- elastyczny grafik, który pozwoli Ci na pogodzenie pracy z innymi obowiązkami
- możliwość pracy zdalnej
- wypłatę wynagrodzenia dwa razy w miesiącu
- współpracę w młodym i zgranym zespole
Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Kompleksowe pakiety wstępne przygotuje Cię do pracy. Dla nas liczy się Twój zapał do pracy i pozytywna energia.
Zainteresowany/a? Aplikuj, to tylko kilka sekund :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 28/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Podstawowe
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing