Opis stanowiska pracy
Zadania na projekcie:
- odbieranie połączeń
- obsługa Klienta zgodnie ze standardami
- budowa i utrzymanie długotrwałych relacji z klientami firmy
- raportowanie na bieżąco wyników pracy
- doradztwo w zakupach
- obsługa reklamacji
Wymagania:
- pozytywne nastawienie
- umiejętności swobodnej komunikacji
- wysoka kultura osobista
- dyspozycyjności podczas 5-dniowego pakietu wdrożeniowego
- dyspozycyjności do pracy min. 25h tyg w przedziale godzinowym 8-20 (pon-sob)
Oferujemy:
- elastyczny grafik - nie musisz się martwić o to jak połączyć naukę z pracą
- stabilne wynagrodzenie oparte na stawce podstawowej + premie uzależnione od jakości rozmów/sprzedaży
- pełen pakiet wdrożeniowy, które w 100% przygotuję Cię do Twojej roli!
- pracę w samym sercu miasta - obok Galerii Łódzkiej
- stabilne warunki oraz atrakcyjny i wysoki systemem motywacyjny
- możliwość rozwoju - z Nami zajdziesz wysoko!
Zapraszamy do aplikacji!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 18/10/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta