Opis stanowiska pracy
Jako Operations Manager będziesz odpowiedzialny/a za:
- zarządzanie zespołami sprzedażowymi w strukturze lokalizacji,
- pracę z zespołami na projektach sprzedażowych lub/i infolinijnych,
- nadzór nad realizacją wyznaczonych celów i analizę wyników,
- budowanie silnych relacji i bieżącą współpracę z Kontrahentem,
- tworzenie zestawień i raportów sprzedażowych z przebiegu kampanii, raportowanie do Dyrektora lokalizacji oraz Kontrahentów,
- zarządzanie bazami i monitorowanie wskaźników.
Nasze oczekiwania:
- min. 2 letnie doświadczenie w zarządzaniu projektem sprzedażowym,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołami sprzedawców,
- wykształcenie min. średnie, mile widziane wyższe,
- silna orientacja na cele,
- silna orientacja na realizację zadań i ich jakość,
- pozytywne nastawienie do pracy, orientacja na budowanie i rozwój relacji w zespole,
- charyzma i umiejętność budowania autorytetu wśród zespołu managerów i konsultantów,
- umiejętność pracy w dynamicznie zmieniającym się środowisku i otwartość na zmiany,
- odporność na stres.
Oferujemy:
- długofalową współpracę opartą o umowę B2B lub umowę zlecenie,
- profesjonalny onboarding i opiekę przełożonego,
- atrakcyjną stawkę podstawową i system prowizyjny,
- dofinansowanie do pakietów Multisport, Luxmed, ubezpieczeń grupowych oraz inne zniżki partnerskie dla współpracowników,
- duże możliwości rozwoju,
- niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon służbowy,
- owoce w tygodniu ;)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 21/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Od 3 do 5 lat
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing