Opis stanowiska pracy
Jako Opiekun Klienta w branży motoryzacyjnej będziesz odpowiedzialny/a za:
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z klientem,
- aktywna sprzedaż produktów,
- rzetelną i szczegółową analizę zgłoszeń klienta oraz monitorowanie procesu realizacji zgłoszeń,
- ścisłą współpracę z dealerami salonów motoryzacyjnych,
- obsługę Klienta poprzez różne kanały komunikacji - połączenia przychodzące, połączenia wychodzące, sms, mail, livechat.
Oczekiwania:
- wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów,
- zainteresowania branżą motoryzacyjną,
- umiejętność posługiwania się językiem angielskim w mowie i piśmie na poziomie B2,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne i nastawienie na realizację celów,
- minimum roczne doświadczenie w obsłudze klienta lub sprzedaży, mile widziane w branży motoryzacyjnej,
- komunikatywność i umiejętność budowania relacji,
- bardzo dobra znajomość obsługi komputera i dobra znajomość pakietu Office,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- prawo jazdy kat. B mile widziane,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej i samodzielność,
- sumienność i rzetelność w wykonywaniu swoich obowiązków.
Oferujemy:
- umowę o pracę,
- długoterminową współpracę,
- profesjonalne wdrożenie do pracy i wsparcie przełożonego,
- możliwość rozwoju zawodowego w strukturze organizacji,
- niezbędne narzędzia do pracy,
- atrakcyjne wynagrodzenie i system premiowy,
- nowoczesne biuro w centrum Wrocławia,
- swobodny dress code i przyjazną atmosferę pracy.
Jesteś zainteresowany/a? Masz pytania? Wyślij swoją aplikację, chętnie porozmawiamy i omówimy wszelkie szczegóły.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 19/11/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta