Opis stanowiska pracy
Osoba na stanowisku Opiekuna Klienta premium będzie odpowiedzialna za:
- opiekę nad sprawami Klienta biznesowego - zarówno telefonicznie jak i mailowo,
- sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych,
- przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji,
- pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami.
Na tym stanowisku odnajdziesz się, jeżeli:
- pewność siebie i otwartość to Twoje mocne strony i z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi,
- posiadasz dyspozycyjność w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
- jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
- nie boisz się podejmować nowych wyzwań i chcesz się rozwijać.
Decydując się na współpracę z nami, możesz liczyć na:
- profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do współpracy na tym stanowisku,
- godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto/h oraz wysokie premie,
- możliwość rozwoju w postaci rekrutacji wewnętrznych - 100% naszych liderów to osoby pozyskane z wewnętrznych organizacji,
- codzienne wsparcie w wykonywaniu obowiązków - dla każdego projektu są dedykowani trenerzy oraz doświadczeni Team Managerowie,
- biuro w samym centrum Miasta Wrocław.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 06/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing