Opis stanowiska pracy

Osoba na  stanowisku Opiekuna Klienta premium będzie odpowiedzialna za:

  • opiekę nad sprawami Klienta biznesowego - zarówno telefonicznie jak i mailowo, 
  • sprzedaż usług oraz utrzymanie już zakupionych, 
  • przyjmowanie oraz weryfikację reklamacji, 
  • pomoc w sprawach związanych z fakturami, uszkodzeniami. 

Na tym stanowisku odnajdziesz się, jeżeli: 

  • pewność siebie i otwartość to Twoje mocne strony i z łatwością nawiązujesz kontakt z ludźmi,
  • posiadasz dyspozycyjność w godzinach 8-16 od poniedziałku do piątku,
  • jesteś dyspozycyjny do rozpoczęcia współpracy od zaraz,
  • nie boisz się podejmować nowych wyzwań i chcesz się rozwijać.

Decydując się na współpracę z nami, możesz liczyć na:

  • profesjonalne wdrożenie i przygotowanie do współpracy na tym stanowisku,
  • godzinową stawkę gwarantowaną 28,10 zł brutto/h oraz wysokie premie, 
  • możliwość rozwoju w postaci rekrutacji wewnętrznych - 100% naszych liderów to osoby pozyskane z wewnętrznych organizacji,
  • codzienne wsparcie w wykonywaniu obowiązków - dla każdego projektu są dedykowani trenerzy oraz doświadczeni Team Managerowie,
  • biuro w samym centrum Miasta Wrocław.

Prezentacja firmy

CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie... Rozwiń

Dodatkowe informacje

Ostatnia aktualizacja:
06/12/2024
Wymiar etatu:
Pełny etat
Rodzaj umowy:
Umowa zlecenia
Liczba wakatów:
1
Min. doświadczenie:
1 rok
Min. wykształcenie:
Średnie ogólnokształcące
Branża / kategoria:
Praca Call Center / Telemarketing

Czy chcesz otrzymywać oferty pracy na podobne stanowiska?

Utwórz powiadomienie e-mail
Zapisz mnie

Zapisani kandydaci otrzymują informacje jako pierwsi.

Podziel się ze znajomymi