Opis stanowiska pracy
Jakie będą Twoje zadania?
-Udzielanie kompleksowych odpowiedzi na zapytania Klientów,
-Obsługa korespondencji mailowej Klientów firmy z branży energetycznej,
-Telefoniczna obsługa Klientów,
-Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
Czego będziemy od Ciebie oczekiwać?
-Umiejętności podstawowej obsługi komputera,
-Pozytywnego nastawienia do pracy z ludźmi,
-Zaangażowania i chęci do pracy,
-Dyspozycyjności do odbycia pakietu wdrożeniowego od 6 grudnia przez 11 dni (bez weekendów) w godzinach 9:00-15:00,
-Mile widziany status ucznia/studenta,
Z Nami pracujesz bez żadnych wątpliwości, oferujemy Ci:
-Pracę w wygodnym biurze w centrum Rzeszowa,
-Zmianę poranną lub popołudniową - elastyczny grafik ustalany indywidualnie,
-Wypłata zawsze w terminie (podstawa + premia),
-Profesjonalny pakiet wdrożeniowy,
-Wsparcie na każdym etapie kariery.
Jeżeli chcesz otrzymać więcej informacji - APLIKUJ
Czekamy na Twoje zgłoszenie :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing