Opis stanowiska pracy
Twoje obowiązki :
- Telefoniczna obsługa Klientów firmy telekomunikacyjnej lub z branży energetycznej,
- Odpowiadanie na pytania, rozwiązywanie i doradzanie,
- Dbanie o dobry wizerunek firmy.
Czego oczekujemy?
- Pozytywnego nastawienia,
- Wysokiej kultury osobistej oraz umiejętności organizacji pracy własnej,
- Biegłej obsługi komputera,
- Zaangażowania,
- Dyspozycyjności na około 100-120 godzin w miesiącu,
- Mile widziany status ucznia lub studenta.
Zapewniamy:
- Pakiet wdrożeniowy - wszystkiego Cię nauczymy, nie musisz mieć doświadczenia,
- Możliwość pracy w weekendy - stawiamy na elastyczność grafiku,
- Gwarantowaną stawkę za każdą godzinę oraz premie,
- Możliwość awansu w strukturach firmy,
- Pracę w przyjaznym zespole młodych ambitnych ludzi,
- Wsparcie Managera na każdym etapie współpracy
- Pracę w biurze w centrum miasta z świetnym dojazdem (mieścimy się za przystankiem Rondo Lisa Kuli),
- Niezbędne narzędzia do wykonywania swoich obowiązków.
Nie czekaj, aplikuj!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 17/12/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing