Opis stanowiska pracy
Na projekcie będziesz odpowiedzialny za obsługę różnych kanałów komunikacji, w tym livechatu, wiadomości e-mail oraz połączeń przychodzących.
Twoje zadania będą obejmować udzielanie informacji dotyczących reklamacji oraz produktów, jak również doradztwo i pomoc w rozwiązywaniu problemów z przesyłkami.
Kluczowym elementem pracy będzie profesjonalna obsługa klienta, wsparcie i dbanie o satysfakcję klientów na każdym etapie kontaktu.
Mile widziane:
- Status ucznia/studenta,
- Angielski na poziomie min. B2
- Znajomość programu EXCEL,
- Doświadczenie w pracy w Obsłudze Klienta.
Wymagamy:
- Dyspozycyjności na pakiecie wdrożeniowym przygotowującym do pracy 8 dni,
- Dyspozycyjności do pracy min. 25h w tyg (można pracować na cały etat) grafik jest całkowicie elastyczny.
Oferujemy:
- Całkowicie elastyczny grafik (możliwość dopasowania do swoich zajęć) Projekt jest otwarty w godzinach 8-21 (pon-nd),
- Stawkę podstawową 28,10zł + premie za jakość obsługi Klienta,
- Biuro w centrum Łodzi,
- Pracę w młodym i pomocnym zespole,
- Konkursy w zespołach,
- Owocowe czwartki.
Zapraszamy do aplikacji!
Unique People Sp. z o.o., wpisana do rejestru podmiotów prowadzących agencje pracy tymczasowej, o nr. 15946, która prowadzi kompleksowy proces rekrutacji dla swojego klienta CCIG Group.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 07/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- mniej niż 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta