Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- rozpoznawanie potrzeb klienta i dopasowywanie do niego oferty
- sprzedaż ofert i produktów
- budowanie relacji z klientami
- negocjowanie warunków
- promowanie marki Kontrahentów i kreowanie ich pozytywnego wizerunku.
Żeby pracować w naszej firmie:
- nie musisz mieć doświadczenia w telefonicznej obsłudze klienta
- nie musisz znać technik sprzedażowych, wszystkiego Cię nauczymy.
Oferujemy natomiast wiele:
- dla tych, którzy szukają możliwości rozwoju
- dla tych, którzy studiują dziennie/zaocznie: elastyczny grafik
- dla tych, którzy szukają pracy na stałe: pracę w godzinach porannych z wolnymi weekendami
- dla tych, którzy preferują home office: możliwe przejście na pracę zdalną już po min. 50 godzinach za zgodą przełożonego
- dla tych, którzy martwią się, że nie dadzą rady: pakiet wdrożeniowy, który przygotuję Cię kompleksowo do pracy
- dla tych, którzy lubią elastyczność: pracę popołudniami, lub trochę rano i trochę wieczorem.
Do tego wszystkiego: stała stawka za godzinę współpracy oraz premie.
Podsumowując, poszukujemy otwartych i uśmiechniętych osób do pracy jako telefoniczny doradca klienta - pomagamy, służymy wiedzą i pomocą.
O resztę (bo to nie wszystko) dopytaj na spotkaniu w sprawie pracy, od którego dzieli Cię tylko jedno - wysłanie CV :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 31/10/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta, Praca Sprzedaż / Handel / Praca w sklepie