Opis stanowiska pracy
Główne zadania:
- Obsługa klientów i sprzedaż produktów/usług przy połączeniach przychodzących,
- Kontakt z klientem,
- Realizacja celów sprzedażowych,
- Obsługa umów klientów,
- Obsługa procesu zmiany sprzedawcy,
- Obsługa informacji, zgłoszeń, reklamacji handlowych i technicznych, wyjaśnianie i/lub przyjmowanie w formie zgłoszeń elektronicznych,
- Aktualizacja danych w systemach.
Oczekiwania:
- Doświadczenie w branży Call Center,
- Wykształcenie min. średnie,
- Możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20,
- Znajomość obsługi komputera,
- Płynna znajomość języka polskiego.
Oferujemy:
- Atrakcyjne wynagrodzenie,
- Umowę o pracę,
- Pracę w biurze w Gliwicach,
- Stabilne warunki zatrudnienia,
- Duże możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce,
- Profesjonalny onboarding,
- Brak dress code'u,
- Bieżące wsparcie przełożonego.
Zainteresowany/a? Nie czekaj! Wyślij swoją aplikację i dołącz do naszego zespołu!
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 16/12/2024
- Wymiar etatu:
- Pełny etat
- Rodzaj umowy:
- Na czas określony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- 1 rok
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Energetyka, Praca Obsługa klienta