Opis stanowiska pracy
Czym będziesz się zajmować?
- Dbaniem o pozytywną komunikację
- Budowaniem długofalowych relacji
- Badaniem potrzeb klientów
- Przedłużaniem umów naszym klientom, którzy znają firmę i korzystają z jej usług od lat
3 razy TAK?
- Jesteś komunikatywny
- Chcesz się rozwijać i poszerzać swoje kompetencje
- Masz głowę pełną pomysłów
Dlaczego warto do nas dołączyć?
- Grafik możesz dostosować do swoich potrzeb. Będziesz mieć czas na pracę, naukę i realizowanie swoich pasji
- Dołączając do nas, masz możliwość skorzystania z profesjonalnego pakietu wdrożeniowego
- Po pozytywnym ukończeniu wdrożenia otrzymujesz certyfikat, który potwierdza zdobyte umiejętności
- Wypłatę otrzymujesz zawsze dwa razy w miesiącu - za godziny (30,50 zł brutto/h) i premię
- Szkolenia wewnętrzne dadzą Ci możliwość rozwijania swoich kompetencji miękkich cały czas
- Dzięki przejrzystej ścieżce rozwoju masz możliwość zdobywania kolejnych szczebli kariery
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 09/12/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Obsługa klienta