Opis stanowiska pracy
Twoje zadania:
- Obsługa klienta zgodnie ze standardami firmy,
- Udzielanie klientom informacji na temat oferowanych produktów,
- Budowanie długotrwałych relacji z Klientem,
- Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych,
- Raportowanie bieżących wyników prac.
Nasze oczekiwania:
- Umiejętność nawiązywania relacji z klientem,
- Zaangażowanie w wykonywanie powierzonych obowiązków,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Komunikatywność i efektywna organizacja swojej pracy
- Dyspozycyjność na poziomie 30 godz. w tygodniu.
Oferujemy:
- Stabilność zatrudnienia w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- Atrakcyjne wynagrodzenie: podstawa 28,10 brutto + wysoka prowizja sprzedażowa,
- Pracujemy w trybie zmianowym: pierwsza lub druga zmiana, sam decydujesz, która ze zmian będzie odpowiednia dla Ciebie,
- Pakiet wdrożeniowy, który przygotuje w pełni do pracy, nie wymagamy doświadczenia,
- Po pozytywnym ukończeniu wdrożenia otrzymujesz certyfikat, który potwierdza zdobyte umiejętności,
- Po odbytym stacjonarnie okresie wdrożenia ( już po min 50 godz.za zgodą przełożonego), możliwość pracy zdalnej,
- Możliwości dalszego rozwoju,
- Dostęp do karty ze zniżkami na popularne produkty i usługi w mieście,
- Udział w konkursach sprzedażowych i motywacyjnych z nagrodami pieniężnymi lub rzeczowymi.
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 10/10/2024
- Wymiar etatu:
- Niepełny etat
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing