Opis stanowiska pracy
Twoje zadania to...
- Telefoniczna obsługa aktualnych klientów firmy telekomunikacyjnej Orange - połączenia przychodzące,
- Udzielanie informacji w obszarze powierzonych kompetencji z zakresu ubezpieczeń,
- Poznanie i obsługa wewnętrznych systemów,
- Rozwiązywanie spraw zgłaszanych przez klientów,
- Telefoniczna sprzedaż oraz utrzymanie stałych klientów.
Wystarczy, że...
- Lubisz nowe wyzwania,
- Rozmowa z drugim człowiekiem sprawia Ci przyjemność,
- Jesteś otwarty na rozwój,
- Potrafisz sprawnie obsługiwać komputer,
- Jesteś chętny podjąć pracę od listopada :)
Od nas otrzymujesz...
- Gwarantowaną stawkę za każdą przepracowaną godzinę - wypłata jest u nas zawsze na czas!
- Pakiet wdrożenia przygotowujący do pracy osoby bez doświadczenia,
- Premie pieniężne za sukcesy - mamy konkurencyjny system premiowy - u nas premię masz w każdym miesiącu,
- Elastyczny grafik, dzięki czemu możesz połączyć pracę z dodatkowymi zajęciami i nauką,
- Chill room - możesz odpocząć w trakcie przerwy,
- Darmową wodę, owoce i nielimitowaną kawa dla wszystkich,
- Karty rabatowe do fajnych miejsc w Rzeszowie,
- Wygodne biuro w centrum Rzeszowa z bardzo dobrym dojazdem,
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy,
- Możliwość przejścia na pracę zdalną nawet po 3 miesiącach pracy.
Nie musisz mieć doświadczenia, żeby zacząć z nami swoją przygodę! Aplikuj i dołącz do nas! :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 24/10/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Na czas nieokreślony
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Średnie ogólnokształcące
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing