Opis stanowiska pracy
Do Twoich zadań należeć będzie:
- telefoniczna obsługa klientów niemieckojęzycznych sieci sklepów odzieżowych,
- udzielanie odpowiedzi na zapytania mailowe,
- obsługa aplikacji wewnętrznych,
- dbanie o dobry wizerunek Kontrahenta.
Oczekujemy:
- znajomości języka niemieckiego na poziomie C1+,
- komunikatywności,
- umiejętności współpracy,
- zaangażowania w powierzone zadania oraz dążenie do ich pełnej realizacji,
- dyspozycyjności min. 25 h w tygodniu,
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej.
Oferujemy:
- stawkę godzinową 34-44 zł brutto/h oraz dodatkowe premie,
- umowę zlecenie,
- pełne wdrożenie do nowej roli - 2 pierwsze tygodnie w lokalizacji wrocławskiej (zapewniamy nocleg i zwracamy koszty dojazdu),
- elastyczny grafik dopasowany do Twoich potrzeb, który będzie układany z tygodnia na tydzień,
- współpracę w pełni zdalną po okresie wdrożenia we Wrocławiu (2 tygodnie),
- narzędzia niezbędne do pracy,
- opiekę i wsparcie doświadczonych liderów i trenerów,
- benefity: Multisport, Luxmed oraz ubezpieczenie grupowe,
- pracę z osobami, które tak jak Ty mówią w języku niemieckim. :)
Brzmi ciekawie? Aplikuj! Do zobaczenia na spotkaniu rekrutacyjnym :)
Prezentacja firmy
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardzie...
CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rozwiń
Dodatkowe informacje
- Ostatnia aktualizacja:
- 22/10/2024
- Wymiar etatu:
- Obojętne
- Rodzaj umowy:
- Umowa zlecenia
- Liczba wakatów:
- 1
- Min. doświadczenie:
- Bez doświadczenia
- Min. wykształcenie:
- Bez wykształcenia
- Branża / kategoria:
- Praca Call Center / Telemarketing, Praca Obsługa klienta