CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Telefoniczny Specjalista ds. płatności należności. Lokalizacja: Rzeszów. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + premia, wypłata dwa razy w miesiącu. Oferowane benefity: elastyczny grafik, brak dress-code, profesjonalny pakiet wdrożeniowy, zniżki pracownicze. Wymagana bardzo dobra znajomość języka polskiego, umiejętność nawiązywania kontaktów i obsługi komputera. Brak informacji o umowie oraz…
Ostatnia aktualizacja 49 dni temu
Gliwice, śląskie
Stanowisko: Konsultant Infolinii w branży energetycznej. Miejsce pracy: Gliwice. Oferowane: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, stabilne warunki zatrudnienia, możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, brak dress code'u, profesjonalny onboarding, wsparcie przełożonego. Wymagania: doświadczenie w Call Center, wykształcenie średnie, znajomość obsługi komputera, płynna znajomość języka polskiego…
Ostatnia aktualizacja 49 dni temu
Gliwice, śląskie
Stanowisko w Call Center z obsługą infolinii sprzedażowej. Wymagana znajomość języka polskiego i doświadczenie w branży. Oferowane: umowa o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, praca w biurze, stabilne zatrudnienie, możliwość pracy w trybie zmianowym 7-20, wsparcie przełożonego, brak dress code'u oraz profesjonalny onboarding. Możliwości rozwoju w największym Call Center w Polsce. Wymagane…
Ostatnia aktualizacja 49 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Kontroler Finansowy. Wymagana wiedza: wykształcenie wyższe ekonomiczne, min. 3 lata doświadczenia, znajomość MS Excel i angielskiego C1. Obowiązki: analiza przychodów, budżetów, raportów, optymalizacja kosztów, współpraca z innymi działami. Oferujemy: długoterminową współpracę, hybrydowy model pracy, dodatkowe benefity (opieka medyczna, karta Multisport, ubezpieczenia grupowe)…
Ostatnia aktualizacja 49 dni temu