CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Łódź, łódzkie
Praca dla studenta jako konsultant ds. obsługi infolinii. Wymagana dyspozycyjność min. 25 godz. tygodniowo, elastyczny grafik (pon-sob) oraz jedna pracująca sobota/niedziela miesięcznie. Wypłata dwa razy w miesiącu, atrakcyjny system premiowy. Praca łączy odbieranie połączeń, aktywną sprzedaż oraz raportowanie wyników. Oferowany profesjonalny pakiet wdrożeniowy z certyfikatem. Możliwość rozwoju w…
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Czatu z j.bułgarskim. Miejsce pracy: Warszawa. Wymagana znajomość języka bułgarskiego B2, polskiego lub angielskiego B2. Dyspozycyjność min. 120h miesięcznie, godziny pracy 4:00-13:00. Oferowana gwarantowana stawka godzinowa + bonus, pakiet wdrożeniowy, rozwój w zespole międzynarodowym, wsparcie trenerów. Dodatkowe benefity: Karta Multisport, Pakiet Medyczny…
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Job Title: Chat Support Specialist (Bulgarian). Tasks include answering customer questions, supporting purchases, handling returns, and providing quality service. Requirements: B2 level in Bulgarian and either Polish or English, availability for 120 hours/month, and customer service experience preferred. Offers include guaranteed hourly payment, induction training, development opportunities…
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Opole, opolskie
Praca dla uczniów i studentów w sprzedaży usług telekomunikacyjnych. Wynagrodzenie: 28,10 zł/h brutto. Elastyczny grafik, min. 30h/tydz. Praca zdalna. Wypłata 2x w miesiącu, premie, zniżki pracownicze, owocowe czwartki i wtorki. Wymagana dobra dykcja, komunikatywność oraz status ucznia/studenta. Pracodawca: Unique People Sp. z o.o., nr 15946.
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Poznań, wielkopolskie
Stanowisko: Team Manager w Call Center - Orange. Wymagania: Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znajomość MS Office, umiejętność motywacji i analitycznego myślenia. Oferujemy: rozwój w dużym Call Center, profesjonalny onboarding, atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym, wsparcie przełożonego, benefity (karta Multisport, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Częstochowa, śląskie
Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł/h brutto plus system prowizyjno-premiowy. Grafik: Elastyczny, 30 godzin tygodniowo, możliwość wyboru zmian. Wymagana dobra znajomość języka polskiego, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność. Oferowane: pakiet wdrożeniowy, awanse, konkursy, pomoc w pracy. Brak informacji o pracy za granicą i zakwaterowaniu.
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej i Back Office. Obowiązki: kontakt z klientami, monitorowanie płatności, obsługa Back Office. Wymagania: dobra znajomość języka polskiego, umiejętność kontaktu z klientem, obsługa komputera. Oferujemy: praca w Rzeszowie, wynagrodzenie 28,10 zł brutto + premia, wypłata dwa razy w miesiącu, elastyczny grafik, brak dress-code, profesjonalny pakiet…
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Poznań, wielkopolskie
Stanowisko: Konsultant infolinii Obsługowej Orange I Back Office. Wymagana płynna znajomość polskiego, umiejętność obsługi komputera. Oferowane: gwarantowana stawka godzinowa, terminowość wypłat, miesięczne premie, elastyczny grafik, stabilne zatrudnienie, pakiet wdrożeniowy, możliwości rozwoju kariery. Praca zdalna nie została wspomniana. Brak informacji o wynagrodzeniu oraz benefitach…
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Czatu z j.bułgarskim. Wymagana znajomość j. bułgarskiego min. B2 oraz polskiego lub angielskiego min. B2. Praca zmianowa 24/7, minimum 120h miesięcznie. Oferowane: gwarantowana stawka za godzinę, pakiet wdrożeniowy, rozwój w międzynarodowym zespole, awans, dofinansowanie do Karty Multisport, Pakietu Medycznego i Ubezpieczenia, przyjazne miejsce pracy, owocowe…
Ostatnia aktualizacja 48 dni temu
Łódź, łódzkie
Konsultant ds. Obsługi Infolinii oraz Chatu. Wynagrodzenie: 28,10 zł/godz. + premia. Praca min. 25 godz./tydz., dyspozycyjność na 8-dniowe szkolenie wdrożeniowe. Wymagana komunikatywność, znajomość ortografii. Status ucznia/studenta mile widziany. Oferta: szkolenie z certyfikatem, zgrany zespół, konkursy i spotkania integracyjne, lokalizacja: centrum Łodzi.
Ostatnia aktualizacja 49 dni temu