CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Katowice, śląskie
Poszukiwany Agent Ubezpieczeniowy. Wymagane: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, umiejętności komunikacyjne. Oferowana umowa zlecenie z wysokim systemem prowizyjnym, elastyczne godziny pracy, pakiet wdrożeniowy. Praca jako dodatkowe źródło dochodu.
Ostatnia aktualizacja 40 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Your tasks Answering Customers' questions on chat in Bulgarian, Supporting the Customers at every stage of purchase, Handling and processing returns and complaints, Providing the highest possible quality of service. Requirements: Knowledge of Bulgarian language at least on B2 level, Knowledge of Polish or English at least on B2 (necessary to participate in training), Availability to work…
Ostatnia aktualizacja 40 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Czatu z j.bułgarskim. Wymagana znajomość j. bułgarskiego i j. polskiego lub angielskiego (min. B2). Praca w godzinach 4:00-13:00, min. 120h/mies. Oferujemy stawkę godzinową, system premiowy, pakiet wdrożeniowy, wsparcie zespołu, awans i benefity: Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie, oraz przyjazne miejsce pracy z owocami i biblioteką. Bez…
Ostatnia aktualizacja 40 dni temu
Gdynia, pomorskie
Poszukujemy Specjalisty ds. Obsługi Klienta w Gdyni. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo, brak doświadczenia nie jest przeszkodą. Oferujemy stałe wynagrodzenie z premią, elastyczny grafik, wypłatę 2x w miesiącu oraz możliwość awansu. Praca obejmuje obsługę telefoniczną Klienta i znajomość systemów wewnętrznych. Szukamy osób komunikatywnych, zaangażowanych i otwartych. Zainteresowanych…
Ostatnia aktualizacja 41 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Stawka godzinowa 28,10 zł brutto, wysokie premie za wyniki sprzedażowe. Elastyczny grafik, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym w biurze. Wymagana dobra organizacja pracy oraz obsługa w j. polskim. Biuro w centrum miasta.
Ostatnia aktualizacja 41 dni temu
Opole, opolskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/h + premie. Praca zdalna od poniedziałku do piątku, możliwość także w soboty po okresie wdrożeniowym w Opolu (3-4 tygodnie). Wymagana płynna znajomość polskiego, wykształcenie średnie, dobra obsługa komputera. Oferowane: onboarding, wsparcie trenera, możliwości rozwoju, stabilne zatrudnienie, brak dress code'u.
Ostatnia aktualizacja 41 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż. Wynagrodzenie atrakcyjne, umowa o pracę. Praca w biurze w Gliwicach w trybie zmianowym 7-20. Wymagane doświadczenie w Call Center, wykształcenie min. średnie, znajomość obsługi komputera oraz języka polskiego. Oferowane stabilne warunki zatrudnienia, możliwość rozwoju, profesjonalny onboarding, bieżące wsparcie przełożonego oraz brak dress code'u.
Ostatnia aktualizacja 43 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta w TAURON. Oferowane: atrakcyjne wynagrodzenie, umowa o pracę, praca w biurze w Gliwicach, stabilne warunki zatrudnienia, rozwój w dużym Call Center, profesjonalny onboarding, brak dress code'u, wsparcie przełożonego. Wymagana: doświadczenie w Call Center, wykształcenie średnie, umiejętność pracy w trybie zmianowym 7-20, znajomość komputera, płynna znajomość…
Ostatnia aktualizacja 43 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Konsultant Infolinii w TAURON Sprzedaż. Wynagrodzenie: atrakcyjne. Forma zatrudnienia: umowa o pracę. Miejsce pracy: biuro w Gliwicach. Wymagana zmiana: 7-20. Wymagania: doświadczenie w Call Center, wykształcenie min. średnie, znajomość komputerów, płynna znajomość języka polskiego. Oferowane: stabilne warunki, rozwój w największym Call Center, profesjonalny onboarding, brak dress…
Ostatnia aktualizacja 43 dni temu
Częstochowa, śląskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + prowizja. Godziny pracy: 30 godz. tygodniowo, elastyczne zmiany. Oferujemy stabilność zatrudnienia, brak wymaganego doświadczenia, pakiet wdrożeniowy oraz certyfikat po ukończeniu szkolenia. Po okresie wdrożenia możliwość pracy zdalnej. Dodatkowo dostęp do zniżek, udział w konkursach sprzedażowych z nagrodami pieniężnymi…
Ostatnia aktualizacja 43 dni temu