CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Katowice, śląskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Wymagania: brak doświadczenia oraz znajomości technik sprzedażowych. Oferujemy: możliwość rozwoju, elastyczny grafik dla studentów, pracę w godzinach porannych z wolnymi weekendami dla osób szukających stałej pracy, pakiet wdrożeniowy. Wynagrodzenie: stała stawka godzinowa oraz premie. Poszukujemy otwartych i uśmiechniętych osób, w tym studentów dziennych…
Ostatnia aktualizacja 33 dni temu
Gdynia, pomorskie
Stanowisko: obsługa klienta, elastyczny grafik, 25 godz. tygodniowo. Wynagrodzenie: stałe + premia. Praca zdalna po miesiącu wdrożenia w biurze. Brak doświadczenia nie jest przeszkodą. Oferowane pakiety wstępne przygotowujące do pracy. Możliwość awansu.
Ostatnia aktualizacja 34 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Position: Customer Service Agent (Romanian). Responsibilities include answering calls/emails, informing customers, handling complaints, and product advisory. Requirements: C1 Romanian proficiency, friendly attitude, availability Mon-Fri 9-17, basic computer skills. Offers: guaranteed hourly rate, hybrid work post-onboarding, professional training, development opportunities, team support, benefits…
Ostatnia aktualizacja 34 dni temu
Łódź, łódzkie
Praca dla studenta w obsłudze infolinii. Wymagana dyspozycyjność min. 25 h/tydz. Elastyczny grafik, praca w godz. 8-20 (pon-sob). Wypłata dwa razy w miesiącu, system premiowy. Oferowany profesjonalny pakiet wdrożeniowy z Certyfikatem, możliwość awansu. Praca w młodym zespole. Wymagana jedna sobota lub niedziela w miesiącu. Oferta od Unique People Sp. z o.o., agencji pracy tymczasowej.
Ostatnia aktualizacja 34 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + premia, wypłata dwa razy w miesiącu. Godziny pracy: min. 25 godzin tygodniowo, elastyczny grafik, dyspozycyjność na 2 soboty w miesiącu oraz pakiet wdrożeniowy przez 6 dni. Oferujemy profesjonalny pakiet, certyfikat, możliwości awansu oraz pracę w energicznym zespole. Wymagana dobra dykcja oraz zaangażowanie.
Ostatnia aktualizacja 35 dni temu
Łódź, łódzkie
Konsultant ds. Telefonicznej Obsługi Klienta w branży energetycznej. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + system premiowy, płatne dwa razy w miesiącu. Wymagana dyspozycyjność min. 25 godzin tygodniowo w godzinach 8-16 (pon-pt). Elastyczny grafik, szkolenie 8 dni w godz. 9:00-15:00. Oferujemy profesjonalny pakiet wdrożeniowy z certyfikatem oraz możliwości rozwoju. Praca w młodym, dynamicznym zespole.
Ostatnia aktualizacja 35 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Obsługa Infolinii dla studenta w branży RTV/AGD. Oferujemy elastyczny grafik, stabilne wynagrodzenie z podstawową stawką i premiami. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo w godzinach 8-20 (pon-sob). Pełen pakiet wdrożeniowy. Praca w centrum miasta obok Galerii Łódzkiej. Możliwość rozwoju zawodowego. Wymagania: pozytywne nastawienie, umiejętność komunikacji, kultura osobista. Brak…
Ostatnia aktualizacja 35 dni temu
Kołobrzeg, zachodniopomorskie
Telefoniczny Doradca/Doradczyni z j. niemieckim - zdalnie. Wymagana znajomość niemieckiego C1+, dyspozycyjność min. 25 h tygodniowo. Oferujemy stawkę 34-44 zł brutto/h, umowę zlecenie, nocleg i koszty dojazdu w Wrocławiu na 2 tygodnie wdrożenia, elastyczny grafik, Multisport, Luxmed, ubezpieczenie grupowe. Praca po wdrożeniu w pełni zdalna.
Ostatnia aktualizacja 35 dni temu
Gdynia, pomorskie
Praca dla studentów w Gdyni. Elastyczny grafik, minimum 25h tygodniowo. Stałe wynagrodzenie za godziny oraz premie za zaangażowanie i efektywność. Oczekiwania: komunikacyjne umiejętności, pozytywne nastawienie, chęć rozwoju. Możliwość awansu. Dwie wypłaty miesięcznie. Biuro w centrum Gdyni, blisko SKM.
Ostatnia aktualizacja 36 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Infolinia Obsługowo-Sprzedażowa i Live Chat. Zadania: obsługa klientów, sprzedaż telefoniczna. Wymagania: umiejętność obsługi komputera, dyspozycyjność min. 130 godzin/miesiąc, komunikatywność. Oferujemy: wynagrodzenie 28,10 zł/h brutto, system premiowy, elastyczne godziny pracy, kartę rabatową w Rzeszowie, darmową wodę, owoce i kawę, brak dress code. Praca od 21 października 2024.
Ostatnia aktualizacja 36 dni temu