CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Konsultant ds. Obsługi Infolinii, Chat, Mail. Wynagrodzenie: 28,10zł brutto/godz. + premia. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tyg. oraz udział w 8-dniowym pakiecie wdrożeniowym (10-16). Praca w systemie 7 dni w tygodniu (8-21). Benefity: szkolenia produktowe, dobra atmosfera w młodym zespole. Mile widziany status ucznia/studenta.
Ostatnia aktualizacja 25 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Specjalista ds. Produktów Ubezpieczeniowych. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/godz. Premie za sukcesy; elastyczny grafik. Wymagana obsługa klienta, umiejętność słuchania, znajomość j. polskiego oraz MS Office. Możliwość pracy od listopada; wdrożenie w godzinach 8-16. Oferowane benefity: chill room, darmowa woda/owoce/kawa, karty rabatowe. Biuro w Rzeszowie, możliwość rozwoju zawodowego…
Ostatnia aktualizacja 25 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Praca dla uczniów i studentów. Zakres obowiązków: obsługa klienta, sprzedaż, budowanie relacji. Wymagana dyspozycyjność na wdrożenie w listopadzie w godz. 8-16. Oferujemy: wynagrodzenie 28,10 zł/h na rękę, system prowizyjny, terminowe wypłaty, rozwój zawodowy, awans, benefity (karty rabatowe, darmowe napoje).
Ostatnia aktualizacja 25 dni temu
Tarnów, małopolskie
Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/godz. Praca zdalna, elastyczny grafik. Wypłata wynagrodzenia dwa razy w miesiącu. Oferta skierowana do osób z dobrą komunikacją i zaangażowaniem, bez wymaganego doświadczenia. Oferowane szkolenia wstępne. Praca w młodym zespole. Zajęcia dotyczą budowania wizerunku firmy oraz obsługi klienta.
Ostatnia aktualizacja 25 dni temu
Częstochowa, śląskie
Stanowisko: Doradca telefoniczny. Wymagana dyspozycyjność min. 30 godz./tyg. Oferowana stawka: 28,10 zł brutto/h, wypłata 2 razy w miesiącu, system prowizyjno-premiowy. Elastyczny grafik, praca w zmianach porannych lub popołudniowych z możliwością pracy zdalnej po min. 50 godzinach. Dodatkowe benefity: pakiet wdrożeniowy, jasne ścieżki kariery, konkursy z nagrodami, strefa relaksu, karta rabatowa…
Ostatnia aktualizacja 25 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Zatrudnienie dla studentów z elastycznym grafikiem, min. 25 godzin tygodniowo. Obowiązki: przedłużanie umów, sprzedaż produktów telekomunikacyjnych. Wymagana dyspozycyjność na 6 dni wdrożeniowych oraz 2 soboty w miesiącu. Oferowana wypłata 28,10 zł brutto + premia, dwukrotna wypłata miesięcznie, atrakcyjny system premiowy, profesjonalny pakiet wdrożeniowy. Możliwości awansu, praca w energicznym…
Ostatnia aktualizacja 26 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta w branży energetycznej. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/godzinę plus premie. Korzyści: elastyczny grafik, profesjonalne szkolenie, możliwość awansu, praca w centrum miasta. Wymagania: komunikatywność, orientacja na cel i klienta, umiejętność budowania relacji.
Ostatnia aktualizacja 26 dni temu
Częstochowa, śląskie
Stanowisko: Obsługa klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + prowizje, dwie wypłaty miesięcznie. Godziny pracy: popołudniowe, możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu. Oferowane: kompleksowy pakiet wdrożeniowy, nowoczesne biuro w Częstochowie, konkursy z nagrodami, miejsce do relaksu, świeże owoce, karta rabatowa. Informacje o umowie i zakwaterowaniu brak.
Ostatnia aktualizacja 27 dni temu
Gdynia, pomorskie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta w Gdyni. Wymagana dyspozycyjność min. 25 godzin tygodniowo, poprawna dykcja i motywacja. Oferowane stałe wynagrodzenie za godziny pracy oraz dodatkowe premie za zaangażowanie. Praca w centrum Gdyni z wygodnym dojazdem. Indywidualny grafik współpracy.
Ostatnia aktualizacja 29 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Praca w infolinii Orange w sektorze ubezpieczeń. Telefoniczna obsługa klientów, sprzedaż, oraz rozwiązywanie ich spraw. Oferowana elastyczna grafika, wdrożenie dla osób bez doświadczenia, premie miesięczne, oraz dodatkowe benefity (darmowa woda, owoce, kawa, rabaty). Możliwość pracy zdalnej po 3 miesiącach. Wygodne biuro w centrum Rzeszowa. Praca od listopada. Brak informacji o wynagrodzeniu i…
Ostatnia aktualizacja 29 dni temu