CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Elbląg, warmińsko-mazurskie
Stanowisko: Konsultant infolinii Obsługowej Orange I Back Office. Wymagana płynna znajomość języka polskiego. Oferowane wynagrodzenie za godzinę, premie miesięczne, elastyczny grafik, stabilne zatrudnienie i możliwości rozwoju kariery. Praca polega na telefonicznej obsłudze klientów, rozwiązywaniu spraw oraz obsłudze Back Office. Brak informacji o szczegółach umowy oraz o zakwaterowaniu.
Ostatnia aktualizacja 43 dni temu
Gdynia, pomorskie
Stanowisko: Telefoniczna Obsługa Klienta. Wymagana dyspozycyjność min. 25h/tydz. Wymagana biegłość w języku polskim. Oferujemy stawkę godzinową z premią, elastyczny grafik, profesjonalny pakiet wdrożeniowy oraz możliwości rozwoju kariery. Praca zdalna nie została określona, brak informacji o wynagrodzeniu. Informacje o noclegu i kontrakcie nie podano.
Ostatnia aktualizacja 46 dni temu
Elbląg, warmińsko-mazurskie
Konsultant infolinii w ORANGE. Gwarantowana stawka godzinowa, regularne wypłaty, system premiowy co miesiąc. Oczekiwana płynna znajomość polskiego, umiejętności komputera, komunikatywność. Elastyczny grafik pracy, stabilne zatrudnienie oraz możliwość rozwoju. Praca w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku. Brak danych dotyczących wynagrodzenia, benefitów poza premiami, umowy i lokalizacji pracy.
Ostatnia aktualizacja 46 dni temu
Elbląg, warmińsko-mazurskie
Stanowisko: Specjalista ds. Windykacji Telefonicznej i Back Office w ORANGE. Oferowane wynagrodzenie: gwarantowana stawka godzinowa, premie miesięczne za osiągnięcia. Praca z elastycznym grafikiem, możliwość stabilnego zatrudnienia, pakiet wdrożeniowy oraz możliwość rozwoju kariery. Wymagana bardzo dobra znajomość polskiego, umiejętności obsługi komputera oraz doświadczenie na podobnym stanowisku…
Ostatnia aktualizacja 46 dni temu
Zielona Góra, lubuskie
Stanowisko: HR Specialist w Zielonej Górze. Wymagana edukacja wyższa (lub w trakcie), doświadczenie w HR oraz umiejętności interpersonalne. Oferowane: długoterminowa współpraca, rozwój zawodowy, wsparcie, szkolenia, dodatkowe benefity (dofinansowanie do opieki medycznej, karta Multisport, owoce, karta rabatowa, ubezpieczenie grupowe). Brak informacji o wynagrodzeniu i grafiku pracy.
Ostatnia aktualizacja 46 dni temu
Łódź, łódzkie
Praca dla studenta z elastycznym grafikiem w obsłudze infolinii. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo i 8 dni szkoleniowych. Oferowana stawka podstawowa 28,10zł + premie. Projekt w godzinach 8-21 (pon-niedz), biuro w Łodzi. Wymagana znajomość angielskiego B2, obsługa EXCEL, doświadczenie w obsłudze klienta. Oferowane benefity: praca w młodym zespole, konkursy, owocowe czwartki. Firma…
Ostatnia aktualizacja 46 dni temu
Warszawa, mazowieckie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta z j.bułgarskim. Wymagana znajomość języka bułgarskiego B2 i polskiego/angielskiego B2. Praca w godzinach 4:00 - 13:00, min. 120h miesięcznie, także w weekendy. Oferowane: gwarantowana stawka za godzinę + bonus, pakiet wdrożeniowy, możliwość rozwoju, benefity (Karta Multisport, Pakiet Medyczny, Ubezpieczenie na Życie). Świeże owoce, sala relaksu, karty…
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Łódź, łódzkie
Łódź - Specjalista ds. Obsługi Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/godz. Elastyczny grafik, min. 25 godz./tydz. Premie za osiągnięcia. Wymagana dyspozycyjność do pakietu wdrożeniowego. Oferta obejmuje pracę w młodym zespole, owocowe czwartki i możliwość rozwoju. Praca w komfortowych warunkach w centrum Łodzi. Klient: Unique People Sp. z o.o., agencja pracy tymczasowej. Nie podano informacji o…
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Częstochowa, śląskie
Konsultant ds. sprzedaży: podstawa 28,10 zł brutto + premiae i prowizje, dwie wypłaty miesięcznie. Praca min. 30 godz. tygodniowo, możliwość pracy w systemie zmianowym oraz zdalnie po wdrożeniu. Stabilna i długofalowa współpraca, nowoczesne biuro w Częstochowie, szkolenia i pakiet wdrożeniowy. Dodatkowe benefity: konkursy z nagrodami, relaks przy kawie, świeże owoce, zniżki u partnerów.
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu
Łódź, łódzkie
Praca dla studenta w obsłudze infolinii, mail i chat. Wymagana dyspozycyjność min. 25h/tydz. Elastyczny grafik, praca w godzinach 8-21 (pon-nd). Stawka 28,10zł + premie za jakość obsługi. Biuro w Łodzi, młody zespół, konkursy i owocowe czwartki. Wymagana znajomość angielskiego min. B2 i EXCEL. Dyspozycyjność na 8-dniowy pakiet wdrożeniowy. Oferta skierowana przez Unique People Sp. z o.o.
Ostatnia aktualizacja 47 dni temu