CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
Poszukiwany Ankieter w Bydgoszczy w terminie 14.11 - 17.11. Praca polega na przeprowadzaniu krótkich rozmów z klientami za pomocą aplikacji na smartfonie (5 rozmów/godzinę, 3,5-4 minuty każda). Wymagana komunikatywność i punktualność. Oferowane: przyjazna atmosfera, wsparcie i szkolenie oraz zdobycie doświadczenia w pracy z klientem.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Gdynia, pomorskie
Praca w biurze w Gdyni lub zdalnie po okresie wdrożenia. Wymagana dyspozycyjność min. 25 godzin tygodniowo. Oferowane elastyczny grafik, dwie wypłaty miesięcznie (podstawa + premia), pakiet szkoleń. Wymagane umiejętności komunikacyjne, otwartość i zaangażowanie.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Zadania:-Informowanie o bieżących usługach, ofertach i promocjach-Telefoniczny kontakt z Klientami indywidualnymi-Dbałość o pozytywne relacje z Klientami-Realizacja celów sprzedażowych Oczekiwania:-Mile widziany status studenta lub ucznia- Dyspozycyjność min. 20 godzin tygodniowo (obecność 1 lub 2 soboty w miesiącu)-Dobra dykcja i perfekcyjna znajomość języka polskiego-Motywacja i zaangażowanie do…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Praca dla studentów na infolinii. Obowiązki: obsługa połączeń przychodzących, wsparcie techniczne, przyjmowanie zgłoszeń. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo, dobra dykcja. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto (netto dla studentów przed 26 rż) + premie. Oferowany elastyczny grafik, profesjonalny pakiet wdrożeniowy, możliwości rozwoju w firmie. Praca w młodym zespole.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: telefoniczna obsługa Klientów. Wymagana dyspozycyjność min. 20/25h tygodniowo, elastyczny grafik. Stawka: 28.10zł/godz. brutto, wypłata co dwa tygodnie, wysokie premie. Benefity: owocowe czwartki, karty rabatowe do lokali gastronomicznych. Praca w biurze w Łodzi, dostęp do relax roomu. Oczekiwania: umiejętności komunikacyjne, status ucznia/studenta. Rekrutacja prowadzona przez Unique…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta w branży energetycznej. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + system premiowy, płatne dwa razy w miesiącu. Godziny pracy: minimalnie 20/25 godzin tygodniowo, w przedziale 8-16 (pon-pt) oraz 8-dniowe wdrożenie 9:00-15:00. Elastyczny grafik, profesjonalny pakiet wdrożeniowy z certyfikatem, oraz możliwości rozwoju. Praca w młodym zespole.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Gliwice, śląskie
{ "stanowisko": "Telefoniczny Doradca Klienta", "umowa": "Umowa o pracę", "wynagrodzenie": "Atrakcyjne wynagrodzenie", "godziny pracy": "Tryb zmianowy 7-20", "benefity": ["Możliwości rozwoju", "Profesjonalny onboarding", "Bieżące wsparcie przełożonego", "Brak dress code'u"], "lokalizacja": "Praca w biurze u Klienta" }
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Opiekun Klienta Premium w branży motoryzacyjnej. Oferowane wynagrodzenie jest atrakcyjne z systemem premiowym. Umowa o pracę, długoterminowa współpraca, profesjonalne wdrożenie, wsparcie przełożonego oraz możliwości rozwoju zawodowego. Wymagana jest znajomość języka angielskiego (B2), wykształcenie wyższe lub w trakcie, oraz doświadczenie w obsłudze klienta. Praca w nowoczesnym biurze…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Doradca klienta ds. sprzedaży. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto, premia uzależniona od wyników. Grafik: elastyczny, min. 30 godzin tygodniowo w godz. 8:00-21:00. Wymagana: dobra znajomość polskiego, umiejętności komputerowe, komunikatywność. Oferowane: rozwój w firmie, praca w młodym zespole, brak wymaganego doświadczenia. Świadczenia: stałe wynagrodzenie, premie.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Częstochowa, śląskie
Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klienta, utrzymywanie relacji. Oferowane: wynagrodzenie 28,10 zł brutto + prowizje, praca w godzinach porannych/popołudniowych, możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia, kompleksowy pakiet wdrożeniowy, nowoczesne biuro w Częstochowie, konkursy z nagrodami, relaks przy kawie, świeże owoce, zniżki u partnerów. Brak informacji o benefitach związanych z…
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu