CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Gdynia, pomorskie
Praca na infolinii dla studentów. Obowiązki: odpowiadanie na pytania, prezentowanie ofert, obsługa systemów. Wymagana motywacja, poprawna dykcja, pozytywna energia. Oferowane: stałe wynagrodzenie godzinowe, premie za zaangażowanie, możliwość awansu, elastyczny grafik. Biuro znajduje się w centrum Gdyni, blisko SKM.
Ostatnia aktualizacja 2 dni temu
Gdynia, pomorskie
Zakres obowiązków: obsługa klienta, praca z systemami. Wymagania: dyspozycyjność min. 25h/tydz., zaangażowanie. Oferujemy: stałe wynagrodzenie (stawka+premia), elastyczny grafik, wypłata 2x w miesiącu, możliwość awansu i pracy zdalnej po wdrożeniu. Brak wymaganego doświadczenia, zapewniamy kompleksowe szkolenia.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Zatrudnienie w telefonicznej obsłudze klienta dla studentów i uczniów. Wymagana dyspozycyjność min. 30h tygodniowo. Stawka wynosi 28,10 zł brutto/h, z dodatkowymi premiami. Oferowane są szkolenia wstępne, wsparcie lidera oraz możliwości awansu. Praca w Wrocławiu. Oczekiwania obejmują komunikatywność, orientację na klienta oraz umiejętność budowania relacji.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Opole, opolskie
Stanowisko: Doradca Klienta biznesowego w Opolu. Oferta obejmuje: zadania związane z doradztwem telekomunikacyjnym, sprzedażą oraz obsługą klientów. Wymagana jest średnia edukacja i doświadczenie w sprzedaży. Oferujemy szkolenia, umowę B2B lub zlecenie z wysokim systemem prowizyjnym, elastyczny czas pracy, bazę klientów oraz premie. Dodatkowe benefity: zniżki na usługi Multisport, Luxmed, PZU…
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta (nocna zmiana). Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna i mailowa klientów, wsparcie techniczne. Wymagana dyspozycyjność min. 25h/tydz., w godzinach 18:00-06:00. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/h + premie. Oferowane: pakiet wdrożeniowy, wsparcie lidera, możliwość awansu, praca w centrum Wrocławia.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Opole, opolskie
Stanowisko: Doradca Klienta. Stawka: 28,10 zł brutto/h + premie sprzedażowe. Praca zdalna od poniedziałku do piątku (możliwość pracy w soboty po wdrożeniu, które trwa 3-4 tygodnie). Wymagana płynna znajomość polskiego, wykształcenie średnie, umiejętność obsługi komputera. Oferujemy stabilne zatrudnienie, profesjonalny onboarding, brak dress code'u. Zatrudnienie przez Unique People Sp. z o.o.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
WARSZAWA, mazowieckie
Stanowisko: Doradca Klienta biznesowego w sieci Orange. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży, umiejętność budowania relacji, wysoka kultura osobista. Oferujemy: elastyczny czas pracy, wysokie prowizje, atrakcyjne premie, program wdrożeniowy, wsparcie menedżerów. Umowa: B2B. Praca zdalna z całej Polski. Konkursy sprzedażowe z nagrodami.
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Opole, opolskie
Stanowisko: Telefoniczny Doradca Klienta. Stawka: 28,10 zł brutto/h + premie. Praca zdalna od poniedziałku do piątku, możliwość pracy w soboty. Wdrożenie w Opolu (3-4 tygodnie). Wymagana płynna znajomość polskiego, min. średnie wykształcenie, dobra obsługa komputera. Oferowane możliwości rozwoju w call center, wsparcie trenera, brak dress code'u. Stabilne zatrudnienie i długofalowa współpraca…
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Częstochowa, śląskie
Stanowisko: Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 brutto/h + system prowizyjno-premiowy. Praca 30h tygodniowo z elastycznym grafikiem (zmiany poranne/popołudniowe). Oferowane: pakiet wdrożeniowy, brak wymogu doświadczenia, jasne ścieżki awansu, konkursy z nagrodami, strefa relaksu, karta rabatowa. Współpraca wspierająca łączenie nauki z pracą. Brak informacji o pracy za…
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Infolinia Obsługowo-Sprzedażowa i Live Chat. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/h + system premiowy. Godziny pracy: elastyczne, min. 130 godzin/miesiąc, start od 25 listopada 2024. Benefity: wsparcie kariery, karta rabatowa, darmowe owoce, woda i kawa, chill room, brak dress code'u. Praca dla studentów zaocznych. Zakres zadań: obsługa klienta, telefoniczna sprzedaż produktów, informowanie…
Ostatnia aktualizacja 3 dni temu