CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta w branży energetycznej. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + system premiowy, wypłata 2 razy w miesiącu. Godziny pracy: minimum 20-25 godzin tygodniowo między 8-16 od poniedziałku do piątku, 8-dniowe wdrożenie 9:00-15:00. Elastyczny grafik. Oferujemy profesjonalny pakiet wdrożeniowy z certyfikatem oraz możliwości rozwoju. Praca w młodym…
Ostatnia aktualizacja 5 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Konsultant ds. obsługi Klienta - zmiana nocna. Zakres obowiązków: telefoniczna obsługa klientów, procesowanie zgłoszeń, wsparcie techniczne. Wymagana dyspozycyjność min. 25h/tydzień w godzinach 18:00-06:00. Oferowane wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/h + premie jakościowe. Zapewniamy wsparcie lidera, pakiet wdrożeniowy oraz możliwości awansu. Praca w centrum Wrocławia.
Ostatnia aktualizacja 5 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Stanowisko: Telefoniczna obsługa klienta. Stawka: 28,10 zł brutto/godzinę, wysokie premie sprzedażowe. Elastyczny grafik pracy. Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożeniowym w biurze. W zakres obowiązków wchodzi kontakt z klientami, sprzedaż produktów i budowanie wizerunku firmy. Wymagania: dobra organizacja pracy, nastawienie na wyniki, znajomość języka polskiego.
Ostatnia aktualizacja 5 dni temu
Częstochowa, śląskie
Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto/godz. + premie i prowizje; Wypłata: 2 razy w miesiącu. Oczekiwany grafik: minimum 30 godzin tygodniowo, elastyczny. Oferowane: profesjonalny pakiet wdrożeniowy, regularne szkolenia, karta rabatowa, kawa i owoce. Zakres obowiązków: obsługa telefoniczna klientów, doradztwo, sprzedaż, budowanie relacji. Wymagana dyspozycyjność na szkolenia i gotowość do nauki.
Ostatnia aktualizacja 5 dni temu
Gdynia, pomorskie
Praca biurowa dla studentów/uczniów. Wymagana dyspozycyjność min. 25h tygodniowo, elastyczny grafik. Oferowane stałe wynagrodzenie (stawka + premia), wypłata 2x w miesiącu, możliwość awansu oraz pracy zdalnej po wdrożeniu. Brak doświadczenia wymagany, kompleksowe pakiety wstępne zapewnione.
Ostatnia aktualizacja 5 dni temu
WARSZAWA, mazowieckie
Stanowisko: Doradca Klienta biznesowego w Orange. Zadania: doradztwo telekomunikacyjne, negocjacje i sprzedaż ofert, pozyskiwanie klientów. Wymagania: doświadczenie w sprzedaży, umiejętność budowania relacji, dobra organizacja pracy. Oferujemy: program wdrożeniowy, elastyczny czas pracy, premie i prowizje, wsparcie menedżerów, umowa B2B, konkursy ze nagrodami. Miejsce pracy: zdalne w Polsce.
Ostatnia aktualizacja 6 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Konsultant ds. Obsługi infolinii, chat, mail. Obligacje: obsługa klientów, doradztwo, wsparcie w reklamacji i przesyłkach. Wymagana dyspozycyjność min. 25h/tydz. i ukończenie pakietu wdrożeniowego (5-7 dni). Oferowane: elastyczny grafik (8-21), stawka 28,10zł + premie, biuro w Łodzi, praca w młodym zespole, konkursy, owocowe czwartki. Wymagania: status ucznia/studenta, doświadczenie w…
Ostatnia aktualizacja 6 dni temu
Gdynia, pomorskie
Stanowisko: Konsultant Telefoniczny. Wymagana dyspozycyjność min. 25 godz. tygodniowo. Oferowane wynagrodzenie: stała stawka + premia. Elastyczny grafik pracy. Brak wymagań dotyczących doświadczenia. Możliwość awansu oraz kompleksowe szkolenie wstępne. Szukamy osób komunikatywnych, kreatywnych i zaangażowanych.
Ostatnia aktualizacja 6 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Infolinia Obsługowa i Live Chat. Miejsce pracy: Rzeszów. Wynagrodzenie: 28,10 zł/h brutto + system premiowy. Elastyczny grafik, min. 120 godzin miesięcznie. Wymagana biegła znajomość języka polskiego, umiejętność obsługi komputera, komunikatywność. Oferujemy długofalową współpracę, wsparcie w karierze, kartę rabatową oraz darmowe napoje i owoce. Brak dress code. Praca od listopada…
Ostatnia aktualizacja 6 dni temu
Częstochowa, śląskie
Zadania: telefoniczna obsługa Klienta, doradztwo. Wymagana płynna znajomość języka polskiego oraz dyspozycyjność 30 h/tyg. Gwarantujemy: stabilne zatrudnienie, elastyczny grafik, możliwość pracy zdalnej po 50 h, kompleksowy pakiet wdrożeniowy, nowoczesne biuro w Częstochowie, konkursy z nagrodami. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + prowizje, dwie wypłaty miesięcznie.
Ostatnia aktualizacja 6 dni temu