CCIG Group to największa grupa call center w Polsce i jedna z najbardziej kluczowym. W skład grupy wchodzą m.in. marki: CCIG, CCDS i CCP oraz MYIT, które mają ugruntowaną i stabilną pozycję w branży. Każda ze spółek zajmuje się szeroko rozumianym outsourcingiem usług call i contact center, a MYIT to specjaliści z dziedziny IT z ogromnym doświadczeniem na rynku CC. Nasze centrale znajdują się we Wrocławiu oraz Warszawie, a biura call center w aż 10. miastach w całej Polsce i obecnie również w 2. miastach na Ukrainie.
Łączymy ze sobą biznes & fun. Jesteśmy ekspertami w tym co robimy, o czym świadczy obecny rozmiar naszej grupy, ale potrafimy również świetnie się bawić i staramy się to pokazywać na każdym kroku!
Jesteśmy organizacją wychodzącą naprzeciw potrzebom zarówno pracowników, jak i pracodawców. Nie boimy się wyzwań, gdyż wiemy jak poruszać się zgodnie z trendami rynkowymi. Pomagamy pracodawcom osiągąć cele biznesowe, dostarczamy rozwiązania, które wpływają na jakość współpracy każdego dnia.
Unique People Sp. z o.o. została wyłoniona w 2022 roku jako spółka stanowiąca część Grupy CCIG Group. Od 2002 roku działamy na rynku w branży call center, oddając w ręce pracodawców najlepszych kandydatów na rynku. Specjalizujemy się w rekrutacjach masowych, indywidualnych, pozyskujmy także na stanowiska średniego i wyższego szczebla.
Z każdym kandydatem spotykamy się indywidualnie, badamy jego doświadczenie i weryfikujemy niezbędne na danym stanowisku kompetencje. Dokonując wyboru najlepszego kandydata kierujemy się zarówno jego oczekiwaniami, jak i oczekiwaniami pracodawcy. Pracujemy z największymi markami na rynku.
Opole, opolskie
Stanowisko: Doradca Klienta biznesowego w Orange. Wymagania: wykształcenie średnie, doświadczenie w sprzedaży, umiejętności interpersonalne. Oferujemy: umowę B2B lub umowę zlecenie z wysokim systemem prowizyjnym, elastyczny czas pracy, pełen pakiet szkoleń, wsparcie przez pierwsze 7 miesięcy, premia i zniżki dla pracowników (Multisport, Luxmed, PZU). Praca na przydzielonej bazie klientów oraz…
Ostatnia aktualizacja 12 dni temu
Wrocław, dolnośląskie
Praca dla studenta w obsłudze Klienta. Stawka godzinowa: 28,10 zł brutto + premie. Elastyczny grafik. Zakres obowiązków: odbieranie połączeń, odpowiadanie na e-maile, obsługa aplikacji. Wymagana komunikatywność i zorientowanie na klienta. Oferujemy szkolenie wprowadzające i możliwość awansu. Praca w centrum miasta.
Ostatnia aktualizacja 13 dni temu
Katowice, śląskie
Poszukujemy telefonicznych doradców klienta. Oferujemy elastyczny grafik (około 30 godz./tydz., 2 soboty/miesiąc) oraz możliwość pracy zdalnej po min. 50 godzinach. Nie wymagamy doświadczenia, zapewniamy pakiet wdrożeniowy. Wynagrodzenie to stała stawka godzinowa oraz premie. Szukamy energicznych osób. Szczegóły zostaną omówione na spotkaniu rekrutacyjnym. Zgłoszenia przez CV.
Ostatnia aktualizacja 13 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto za godzinę + system premiowy. Wymagana dyspozycyjność minimum 25 godzin tygodniowo. Grafik elastyczny. Oferowane: owocowe czwartki, rozwój umiejętności, przyjazna atmosfera, komfortowe warunki w Łodzi. Wymagana dobra dykcja, komunikatywność, zaangażowanie. Możliwość rozwoju i awansu. Praca od zaraz dla studentów.
Ostatnia aktualizacja 13 dni temu
Rzeszów, podkarpackie
Stanowisko: Team Manager zespołu Call Center w Orange. Wymagana: doświadczenie w zarządzaniu zespołem, znajomość MS Office, systemów Call Center. Oferowane: możliwości rozwoju, profesjonalny onboarding, wynagrodzenie z systemem premiowym, wsparcie przełożonego, benefity (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie).
Ostatnia aktualizacja 13 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: Konsultant ds. Sprzedaży Telefonicznej. Obowiązki: aktywna sprzedaż produktów telekomunikacyjnych, doradztwo, realizacja planów sprzedaży. Wymagania: znajomość języka polskiego, umiejętności komunikacyjne, doświadczenie w sprzedaży. Oferujemy: elastyczny grafik, wynagrodzenie 28,10zł brutto, system prowizyjny, możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu, awans w firmie. Czas wdrożenia: 5 dni…
Ostatnia aktualizacja 14 dni temu
Łódź, łódzkie
Stanowisko: praca w call center w Łodzi. Wymagana znajomość języka polskiego, umiejętności sprzedażowe. Oferowane wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + prowizje. Elastyczny grafik, min. 20/25 godzin tygodniowo, możliwość pracy zdalnej po wdrożeniu. Wdrożenie zawodowe, nowoczesne biuro. Preferowany status ucznia/studenta.
Ostatnia aktualizacja 14 dni temu
Łódź, łódzkie
Konsultant ds. telefonicznej obsługi klienta. Wynagrodzenie: 28,10 zł brutto + premia, wypłata co dwa tygodnie. Elastyczny grafik, min. 20/25 godzin tygodniowo, z dyspozycyjnością na 1-2 soboty miesięcznie. Oferowany profesjonalny pakiet wdrożeniowy z certyfikatem. Możliwości awansu i rozwoju w firmie. Praca w energicznym zespole. Wymagana zaangażowanie i dobra dykcja.
Ostatnia aktualizacja 14 dni temu
Gliwice, śląskie
{"stanowisko":"Konsultant Infolinii TAURON Sprzedaż","wynagrodzenie":"4394-4577 zł brutto + premia do 900 zł netto","umowa":"Umowa o pracę","grafik":"Praca zmianowa 7-20","lokalizacja":"W biurze u Kontrahenta","korzyści":"Stabilne zatrudnienie, możliwości rozwoju, profesjonalny onboarding, brak dress code'u, bieżące wsparcie przełożonego"}
Ostatnia aktualizacja 14 dni temu
Gdynia, pomorskie
Grafik biurowy dla studentów w Gdyni. Wymagana dostępność min. 25h tygodniowo (około 100h miesięcznie). Oferowane stałe wynagrodzenie za przepracowane godziny oraz premie za zaangażowanie. Możliwość awansu i elastyczny grafik. Obowiązki obejmują obsługę infolinii, udzielanie informacji i poznanie systemów wewnętrznych. Wymagana motywacja, poprawna dykcja i pozytywna energia.
Ostatnia aktualizacja 14 dni temu